Monday, September 04, 2006

Βενετία

Έφτασα λοιπόν στη Βενετία και πήρα το ταξί για τό ξενοδοχείο μου Mama Mia. Ωραίοι δρόμοι στη Βενετία. Και πολύ πράσινο. Και ωραία αμάξια. Να και ένας πύργος που γέρνει. Μα δεν είμαι στη Βενετία. Φοβάμαι.

Το φεστιβάλ Βενετίας είναι για μένα μία νέα καριέρα. Θα κάνω κριτική σε ταινίες, σε ηθοποιούς αλλά και αυτοκριτική. Αν δεν τα καταφέρω θα γίνω γονδολιέρης αφού είμαι καλός στις δημόσιες σχέσεις, στο μπλα μπλα και στον πρόλογο. Ελπίζω να έχω και τα τυχερά μου. Άσε που μοιάζω και με Ιταλός. Θα αυτοσχεδιάζω, σαν τον Benny Hill. Έβαλα κουστούμι μαύρο με άσπρο πουκάμισο με την ελπίδα να μην με μπερδέψουν με γκαρσόνι. Έχω σκάσει. Ο καιρός εδώ τα έχει παίξει. Μία μέρα έχουμε 30 βαθμούς, την άλλη 40 και την άλλη 50. Σαν την ηλικία της Ντενίση. Ή σαν την ταινία του Κωνσταντάρα. Τι είναι άραγε ποιο ωραίο, το φεστιβάλ ή το καρναβάλι της Βενετίας γιατί μάλλον για το δεύτερο ήρθα.

No comments: