Monday, March 26, 2007

Sex ή Σεξπηρ;

Οκ, εγώ αντί για θέατρο πάω γήπεδο. Αν ζούσα πριν 200 χρόνια θα πήγαινα πιο συχνά θέατρο. Είναι πάντως μια εμπειρία. Έστω και σε επιθεώρηση. Έστω και στον Φλωρινιώτη. Ω Φλωρινιώτη γιατί να είσαι ο Φλωρινιώτης;

Θα μου πείτε, δεν είναι όλοι κουλτουριάρηδες να ξέρουν τι είναι το μονόπρακτο. Θα σας πω εγώ. Είναι όταν κάνεις την ερωτική πράξη μόνος σου. Χωρίς παρτενέρ. Χωρίς χειροκρότημα.

Είδα το “Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μία ώρα”. Ακατάλληλο για άτομα που έχουν παθολογική λατρεία με τον Σαίξπηρ. Ή άτομα υπερ-σοβαρά. Κάπου άκουσα ότι η παράσταση είναι ντροπή και όνειδος για το σαιξπηρικό δράμα. Μα αυτό είναι κωμωδία. Και μάλιστα από τις καλύτερες.

Αν έχετε βέβαια stage fright μην καθίσετε μπροστά γιατί το έργο είναι interactive. Θα γλυτώσετε το μπουγέλο, να σας πάρουν το παπούτσι, να φάτε της τσίχλα του Σακελαρίου και το στήθος της Δραγούμη στη μάπα (δις).

Δεν είμαι το Αθηνόραμα ούτε οδηγός της πόλης να σας δώσω πληροφορίες για συντελεστές και on line κρατήσεις.

Στο τέλος χειροκρότησα των ιδρώτα τους. Σαν το γήπεδο ένα πράγμα..

9 comments:

Κατουρημένη ποδιά said...

αντάλλαξες φανέλα και με τη Δραγούμη??

(ή τσίχλες με το Σακελάριο??)

Anonymous said...

lazo, giati na eisai o lazos?

Αστάρτη said...

Αμέσως μετά την ιστορία μου ήρθε στο μυαλό σκηνικό...να έχεις λέει μπροστά σου τα ξινισμένα μούτρα ένος μέλους του Σεξπηρ fan club, και να ακούς όλες εκείνες τις χαριτωμένες του ατάκες που θα διακοσμούσαν το θέαμα.
Κι εσύ απο πίσω να λες στον διπλανό σου για το καταπληκτικό της παραστάσεως!
Κρίμα να πηγαίνουν χαμένες τέτοιες ευκαιρίες.

lazinio said...

κατουρημένε με ρώτησε "θες να ανταλλάξουμε φανέλες ή υγρά" και εγώ λιποθύμισα.

vicky γιατί με αποκάλυψες; θα τιμωρηθείς πάραυτα.

*...Nantia...* said...

έχω χρόνια να πάω στο θέατρο..αυτό είναι κακό ή καλό άραγε?

lazinio said...

ασταρτη αυτή είναι η μαγεία του θεάτρου. και το μισό θέατρο να βήχει.

nantia τουλάχιστον πας γήπεδο;-)

Σοφία said...

Aπό τις καλύτερες κριτικές που έχω διαβάσει για θεατρικό έργο. Εύγε νέε μου!

liodara said...

Μωρ λες να πάω ????
Άμα το λες εσύ.....θα πάω....!
Να δει κανείς ή να μη δει ?
το Σαίξπυρ σε μια ώρα?

lazinio said...

σοφία χαχααχ thanks

liodara το έργο παίζεται θεσσαλονίκη. ευκαιρία.