Monday, September 13, 2010

[4]

To μεταφορικό μου μέσο το λέω Σέλα. Γιατί παλιά είχα ένα παπάκι. Στρογγυλοφάναρο. Μπλε. Μετά μεγάλωσα και πήρα ενα Toyota Aygo. Παρόλαυτά το έλεγα πάλι σέλα. Ξέρω τι σκέφτεσαι για το Aygo αλλά δεν είναι έτσι. Ο μεγαλύτερος εχθρός του είναι το όνομα του. I Go. Αυγό. Μόνο αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί όσοι το οδηγάνε αρχίζουν τα "Α, ωραίο στυλ" και τα "Κοίτα ρε η toyota".

Με τη σέλα μου έφτασα τάκα τάκα στα γραφεία του Κ. Τσάνελ του τοπικού καναλιού. Και όταν λέω τάκα τάκα ενοώ πολύ γρήγορα. Εκεί είχα ραντεβού με τη δεσποινίς Δάφνη. Γνωστή δημοσιογράφος, κουτσομπόλα και ιδιοκτήτρια ανήθικου blog. Έτσι είναι τα blog. Ανήθικα. Κρυφό blog για να πετάει λάσπη σε όποιον της έμπαινε στο μάτι. Για να δούμε τι έχει να μου πει.
-Περάστε κύριε Φέκο. Να σας προσφέρω κάτι; Λίγο Φουά Γκρα; Ένα ποτήρι σαμπάνια; είπε και τίναξε το καρέ μαλλί σαν να την χτύπησε ρεύμα.
-Λίγο χαβιάρι. Το λατρεύω το χαβιάρι. Θα μπορούσα να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου πίνοντας σαμπάνια και τρώγοντας χαβιάρι, είπα σαν άλλος James Bond. Είχα μπει για τα καλά στο ρόλο.
-Στη ζωή πρέπει να έχεις το καλύτερο, όσο και αν κοστίζει. Μωρέ τι μας λές.
-Μιληστε μου λίγο για τη νύχτα που εξαφανίστηκε το γραμματοσημμο του κυρίου Μάρκου.
-Τι θυμάμαι εκείνη τη νύχτα. Ο Μάρκος ήταν γοητευτικός όπως πάντα. Είχα φτάσει πρώτη. Ήμουν εγώ και η Νανά. Αντιπαθητική. Απορώ πως την κρατάει ο Μάρκος. Μετά ήρθε το ζευγάρι των Πενιβρέκι. Ενοχλητικοί. Με δυνατές φωνές και ταλέντο στο να τσακώνονται όπου βρίσκονται. Μετά ήρθε ο αηδιαστικός Μίλτος Μπανανές. Ο πρώην αρχηγός της αστυνομίας. Τελευταίος έφτασε ο γοητευτικός Νίκος Κασέτας. Η ραδιοφωνική του εκπομπή τον έχει φτάσει στα ύψη. Μέχρι τότε τα γραμματόσημα ήταν στη θέση τους.
-Μμμ, είπα ήρεμος, συγκεντρωμένος και εστιασμένος.
-Πάντως αν θέλετε τη γνώμη μου το έκλεψαν οι Πενιβρέκι. Πως μπορείς να εμπιστεύεσαι τέτοιους ανθρώπους; μου είπε στο αυτί συνομοσιακά με μάτια πλάνα και αυτιά αεροπλάνα.
-Ναι καλά, ευχαριστώ. Είπα και έφυγα με τα χέρια στις τσέπες. Κάτι χαιρετίσματα έστελνε η Δάφνη αλλά βαρέθηκα ήδη.

Η Σέλα μου με πήγε άμεσα στο Ρ/Σ Δίεση όπου είχε εκπομπή ο Νικόλαος Κασέτας. Είχε 8 λεπτά διάλειμμα από την εκπομπή του. Ο Κασέτας είναι ένας τύπος σαν και εμάς. Αλλά έχει δύο σούπερ ατού : 1. Κατέχει τα μυστικά του ραδιοφώνου και 2. είναι πολύ καλό στο μπίρι μπίρι με τις γυναίκες. Όλο τέτοια έλεγε αλλά αν τον έπαιρνες με το καλό γινόταν μούσι να τον ξυρίσεις.
-Μπα, ο περίφημος κύριος Φέκος. Χάρηκα, είπε.
-Σας ευχαριστώ που με δεχθήκατε. Θα είμαι σύντομος. Ξέρω ότι έχετε πολύ δουλειά. Πείτε μου λίγα λόγια για το τι συνέβη στη συγκέντωση του κ. Μάρκου;
-Εχμ, θα σας πω. Αφού θαύμασα τα γραμματόσημα έπιασα μία πολιτική συζήτηση με την κυρία Δάφνη, είπε με ένα χαμόγελο σαν του Μαρκίσιου Ντε Σαντ.
-Μάλιστα. Υπήρχε κάποιος που φερόνταν περίεργα;
-Θα σας το πω χύμα. Ο Μίλτος Μπανανές ήταν από την αρχή..
-Μα είναι πρώην αρχηγός της αστυνομίας;
-Έτσι θέλουν να νομίζουμε. Είμαστε θύματα μιας συνομοσίας κύριε Φέκο, είπε ο Μπανανές και τα μάτια του έλαμψαν. Ξέρατε κύριε Φέκο ότι η CIA σκότωσε τον Κένεντι, ο Τίτο ήταν πράκτορας των Σοβιετικών, η οικονομική κρίση είναι στημένη και η αποστολή στη σελήνη ήταν ψεύτικη; Συνέχισε με Jim Morisson, πριγκίπισα Νταιάνα, Da Vinci, Χ files, βριλ, Ιούδα και άλλες ιστορίες που λατρεύω να ακούω. Όταν μιλάει σε κοινό ο Κασέτας, είναι θεός. Όταν παίρνει συνεντεύξεις είναι θεός. Όταν κάνει ρεπορτάζ είναι θεός. Αλλά όταν μιλάει για θεωρίες συνομοσίας, ο θεός βοηθός.

2 comments:

TakeaBow said...

kai telika...poios einai pio upoptos ap olous..?egw lew ton kaseta giati thaumase ta grammatosima prin milisei sti dafnh...ki allo..ki allo!

JoaN said...

Πέρασε ήδη μια Δευτέρα και το [5] πουθένα πουθενά πουθενάαα.
Να ελπίζουμε για την επόμενη?!