Thursday, January 18, 2007

GX7000

Όποτε περνώ από τον διάδρομο με τις σερβιέτες, ευγνωμονώ το θεό που δεν με έκανε γυναίκα. Όχι επειδή φοβάμαι τις δύσκολες μέρες αλλά επειδή δεν θα ήξερα τι να αγοράσω. Διότι οι σερβιέτες πολλαπλασιάζονται σαν τα κουνέλια. Με φτερά μεγάλα και μικρά, με έξτρα φτερά, με προπέλες, με αυτοκόλλητα διπλής, τριπλής και τετραπλής όψης, με κυψελίδες προστασίας, με συναγερμό, με mp3, με προώθηση κλήσεων. Τελείωσα με τις σερβιέτες που δεν με ενδιέφεραν και πολύ και πήγα ευθύς αμέσως στα σαμπουάν γιατί η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά και εγώ είμαι γνωστός τσιφλικάς. Βρήκα σαμπουάν με μέλι, με καρύδια, με αυγά, με χαμομήλι, με τσάι του βουνού, τσάι του μπαλκονιού και τσάι με λεμόνι. Ποιο είναι τελικά κατάλληλο για το μαλλί μου; Και δίπλα, να σου και τα ζελέ φορμαρίσματος με τις .LAK. Πήρα ένα για λάμψη, φρεσκάδα, σπιρτάδα και έξτρα ζωηράδα. Είχε και GX7000 για κράτημα 6 χρόνων. Φτάνει μόνο να μην σου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι. Να πω και την αμαρτία μου, πήρα και κρέμα προσώπου γιατί είμαι άντρας μοντέρνος, metro sexual και θέλω να προλάβω να δοκιμάσω όλα τα σαμπουάν.

4 comments:

Alma Libre said...

Σαμπουάν Organics πορτοκαλί με άρωμα καρύδα και την κράμα μαλλιών και τη μάσκα περιποίησης πακέτο,και everyday με φτερά,4 σταγόνες απο έξω,έξτρα λεπτές,μοβ κουτάκι που μ'αρέσει και τυλίγονται σε μοβ φακελάκι η καθεμία για τις πέρνεις μαζί σου..God το έχουμε παρακάνει...!!!!:-))Καλημέρα

o kairos said...

Good LAC αγορι μου.

Κατουρημένη ποδιά said...

Από τότε που η σερβιέτα έβγαλε φτερά το μ..ν. έγινε άπιαστο όνειρο..

lazinio said...

η πιο εύκολη ευτυχία είναι η καταναλωτική. θα πάρω δάνειο για να πάρω τηλεόραση 5000 ιντσών..

υποκλίνομαι..