Tuesday, August 01, 2006

Και όμως κινείτε


Τον αύγουστο μπορεί να μην έχουμε ειδήσεις έχουμε όμως blog.

Σήμερα 1 Αυγούστου είπα να ξεκινήσω το blog μου. Σε αυτό το κλασσικό φόντο που μου θυμίζει τα επιστολόχαρτα που έστελνε ο Γαλλιλαίος Γαλιλέι και ύστερα τον έκαψε η Ιερά Εξέταση. Εγώ δεν έχω τέτοιες τάσεις.

Ο καθένας κάνει σχέδια για το καλοκαίρι. Άλλος αρχίζει δίαιτα, άλλος γράφει blog, άλλος πάει πόλεμο, άλλος για Χίο τράβηξε και άλλος για Μυτηλήνη. Εγώ προσωπικά προτιμώ να τραβήξω για Μύκονο. Αφού εκεί έχει σπίτι ο Πέτρος (ο Κωστόπουλος) κάτι ξέρει.

Έκανα ένα search στο google με το λίμμα (φοβερή λέξη) blogspot και μου έβγαλε 825,000 καταχωρήσεις. Μα καλά, σ`αυτή τη χώρα κανείς δεν δουλεύει; αφού έχουν blog η Σάρα και η Μάρα γιατί να μην έχω και εγώ ώστε να γίνει η Σάρα, η Μάρα και το κακό συναπάντημα; πολλές ερωτήσεις έχω και απορώ αν θα μου τις λύσει κανείς.

Είναι τόσοι πολλοί λοιπόν οι bloggers που προτίνω να γίνουν εκλογές. Να βγάλουμε πρόεδρο, αντιπρόεδρο, ταμία. Να τα πέρνουμε από παντού. Έτσι οι μισοί Έλληνες θα είναι πρόεδροι. Θα έλεγα να κατέβουμε και στις βουλευτικές αλλά είναι υπερβολή.

No comments: