Monday, August 14, 2006

Περί Σελήνης - Σεληνόπιτα


Κατά το full moon οι γαύροι βλέπανε το θρύλο, οι αεκτζήδες βλέπανε την ΑΕΚ και οι βάζελοι τη Μίλαν γιατί εμείς οι βάζελοι είμαστε Ευρωπαίοι. Ο κόμης δράκουλας πάλι έβλεπε το θρύλο γιατί γνωστός κάφρος. Οι Αθηναίοι πήγανε στην Ακρόπολη που ήταν ανοιχτή όλο το βράδυ, φάγανε, ήπιανε και καπνίσανε σε όλα τα αρχαία. Τόσο πολύ επιτυχία είχε που σκέφτονται να την κάνουν after μαγαζί. Στη Θεσσαλονίκη είχε συννεφιά και δεν είδαν την πανσέληνο, έβρισαν την Αθήνα, κάνανε πορεία και στο τέλος ισχυρίστηκαν ότι οι χειμερινές πανσέληνοι είναι οι καλύτερες.
Το Σαββατοκύριακο είχε 40 βαθμούς υπό σκιά. Εγώ ευτυχώς έκατσα στον ήλιο. Δεν είχα όρεξη για ισκιοθεραπεία και έτσι μαύρισα από το κακό μου. Σήμερα ξεκίνησε η εκεχειρία και εμένα τρίζει η καρέκλα μου. Αφεντικό αν είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά μου, κράτα το μυστικό. Αν ακουστεί παρά έξω αυτό θα σημαίνει προαγωγή και δεν το θέλουμε. Αν πάλι δεν είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά μου, φρόντισε να το κάνεις βούκινο. Τρελαίνομαι όταν το όνομά μου αναφέρεται σε όλες τις συζητήσεις. Γεννήθηκα για να με μαστιγώνουν.

No comments: