Thursday, August 24, 2006

Εκλογές


Βγήκα να γιορτάσω την εκεχειρία μαζί με τους ανταποκριτές από το περιοδικό Κατερίνα, Πτήσεις, Κυνήγι και Ψάρεμα αφού οι σοβαροί δημοσιογράφοι με σνομπάρουν. Φτάσαμε σε ένα καμπαρέ και μέσα γινόταν χαμός. Αντάρτες της Χεσμπολάχ γύρω από τον Νικόλα Βαφειάδη που έκανε φιγούρες. Η Μαρία Καρχιλάκη με ένα μπουκάλι στα χέρια να βάζει παντού σφηνάκια. Ο Γ. Κανελλάκης να κάνει Greek καμάκι σε κάτι Λιβανέζες. Έπιασα και εγώ κάτι φαντάρους από το Ισραήλ και τους μάθαινα συρτάκι.

Κάθισα να πιω ένα ποτό στο μπαρ και με πλησίασε ένας αντάρτης της Χεσμπολάχ. Είπαμε πολλά και μου κόλλησε την ιδέα να πολιτευτώ στο Λίβανο. Να κατέβω στις δημοτικές εκλογές. Έχω βέβαια και πολλούς εχθρούς που θέλουν να με κάνουν μαύρο στο ξύλο. Ας με μαυρίσουν στο ψηφοδέλτιο. Θα εκπληρώσω το ψώνιο μου αφού τώρα που θα έρθουν όλες οι κατασκευαστικές εταιρίες θα είμαι κάθε μέρα στην TV. Θα έχω βέβαια και όραμα για ένα καλύτερο Λίβανο. Λιγότερα ατυχήματα στους δρόμους αφού θα απαγορεύσω την οδήγηση από γυναίκες. Με τον καφέ θα προσφέρετε πλέον και Ρωσίδα καλλονή. Οι σαπουνόπερες θα έχουν γυμνές που θα κυνηγάνε άντρες για στοματικό έρωτα και βιασμό. Δεν είμαι φαλλοκράτης, με τις γυναίκες είμαι εύκολος. Μακάρι να με στηρίξει η Χεσμπολάχ.
Όταν γέρνω το κεφάλι μου ακούω βίδες.

No comments: