Sunday, August 06, 2006

ΣΚ στο Λίβανο


Σαβατοκύριακο στο Λίβανο.Tύφλα να έχει η Μύκονος και το summer in Greece. Το χθεσινό μονοπάτι με έβγαλε σε ένα καραόκε. Καλοκαιρινό μαγαζί, με ωραίες παρουσίες στην πόρτα που δεν βγάζουν το άχτι τους και τα κόμπλεξ τους. Χωρίς χοντρές να χορεύουν στις μπάρες και χωρίς μεσήλικες που κάνουν κωλοτούμπες για να ρίξουν τις πιτσιρίκες. Ο καθένας βγάζει τη μάσκα που φορά και διασκεδάζει χωρίς καθωσπρεπισμό. Εγώ είδα ένα τραπέζι που μου άρεσε και έτρεξα να το πιάσω. Φώναξα “πρώτος” αλλά δεν κατάλαβε κανείς το αστείο μου. Πήρα το μικρόφωνο και είπα George Mazw με μία Λιβανέζα που έκανε τη Βανδή. Συνενοηθήκαμε με τη νοηματική. Πάλι καλά που βλέπω ΝΕΤ και έχω μάθει.

Αφού μου κόπηκε η ανάσα με τα ακροβατικά και το τραγούδι πήγα στο bar να πάρω ένα ποτό. Ρώτησα τις τιμές για όλα τα ποτά όχι γιατί είμαι τσιγγούνης αλλά γιατί κάνω σύγκριση με την Ελλάδα. Δεν νομίζω να το κατάλαβε η barwoman γιατί με στραβοκοιτούσε όλο το βράδυ. Τελικά πήρα μία coca cola με 3 λεμόνια και πολλά πατατάκια. Μετά βαρέθηκα και πήρα χαρτοπετσέτες και τις πετούσα στον κόσμο όπως κάνουμε στα καλά ελληνάδικα. Ούτε αυτό το κατάλαβε κανείς γιατί ήρθαν οι bodyguards και με αναγκάσαν να τις μαζέψω. Τσαντίστικα και τις έκανα σαίτες.

Όταν ήρθε η ώρα να φύγω πήρα μία σακούλακαι για να π’αρω μαζί τις σαίτες και ζήτησα απο τους bodyguards να με συνοδέψουν έξω γιατί νοιώθω ανασφάλεια. Μάλλον θα με θυμούνται για καιρό σε αυτό το μαγαζί. Θα αποκτήσω υστεροφημία.

No comments: